مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-16ورزشي

8 وزیر به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند


وزیران اطلاعات، راه و شهرسازی، نفت، ورزش و جوانان، کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی و تعاون این هفته برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های تخصصی مجلس حاضر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه نشست های مشترکی را با وزیران دولت برگزار می کنند.

در این چارچوب کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در نشست مشترکی بنزین تولیدی پتروشیمی ها و علل خاموشی های برق در تابستان را با  حضور مسوولان مربوطه بررسی می کند.

کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس فردا لایحه موافقتنامه جمهوری اسلامی و سازمان آموزشی علمی و فرهنگی ملل متحد یونسکو درباره تاسیس مرکز منطقه آموزشی و پژوهشی مدیریت خطرپذیری و تاب آوری زلزله برای غرب و مرکز آسیا در پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی مهندسی زلزله پژوهشگاه تهران را بررسی قرار می کند.

همچنین بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از دیگر برنامه های این کمیسیون است.

کمیسیون اجتماعی مجلس روز یکشنبه بررسی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس را مورد بررسی قرار می دهد و  روز سه شنبه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی و رییس سازمان تامین اجتماعی برای توضیح برنامه ها و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 وزیر به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند

8 وزیر به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند