مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-16سياسي

شروع سفرهای گردشگری با در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی موضوع مهمی است


یک عضو هیات رییسه فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شروع دوباره سفرهای گردشگری با در نظر گرفتن دستور العمل های بهداشتی موضوع مهمی است که در دیدار با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری مورد تاکید قرار گرفت.

- یک عضو هیات رییسه فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شروع دوباره سفرهای گردشگری با در نظر گرفتن دستور العمل های بهداشتی موضوع مهمی است که در دیدار با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری مورد تاکید قرار گرفت.

محمد صالح جوکار در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دیدار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بیان کرد: یکی از محورهای این جلسه در حوزه برنامه ریزی برای شروع سفرهای گردشگری بود.

شروع دوباره سفرهای گردشگری با در نظر گرفتن دستور العمل های بهداشتی موضوع مهمی است که در دیدار با آقای ضرغامی مورد بحث قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین با توجه به ظرفیت های بسیار گسترده استان یزد در حوزه تاریخی، بخش مهمی از این دیدار به بررسی راهکارهای توسعه گردشگری استان اختصاص داشت.

در این دیدار پیرامون ظرفیت ها و توانمندی های شهر جهانی یزد و بافت های تاریخی که یزد به عنوان قطب گردشگری از آن بهره مند است بحث و بررسی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع سفرهای گردشگری با در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی موضوع مهمی است

شروع سفرهای گردشگری با در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی موضوع مهمی است