مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-16سياسي

تعیین ضرب الاجل 15 روزه برای رفع معایب و نواقص جایگاه های CNG


دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان گفت: ضرب الاجل 15 روزه برای استانداردسازی جایگاه های CNG اعلام شده است و بعد از آن، جایگاه هایی که مقررات را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد.

- ، مجتبی قهرمانی در دیدار با مدیرکل استاندارد هرمزگان، اظهار داشت: دادستانی و قوه قضاییه پشتیبان و حامی استاندارد در جهت انجام بهینه وظایف و تامین ایمنی و سلامت مردم هستند.

وی تصریح کرد: استاندارد در تمام حوزه ها از جمله نظارت بر استاندارد کالا و خدمات همچون مواد غذایی، خدمات آسانسور، جایگاه سوخت، لاستیک و.

و تمامی بخش هایی که با سلامت و ایمنی مردم ارتباط دارد، حضور اثرگذار و مهمی دارد.

قهرمانی همچنین با اشاره به اهمیت نظارت بر جایگاه های سی ان جی نیز گفت: به این جایگاه ها اعلام کرده ایم و ضرب الاجل 15 روزه برای رفع معایب و نواقص و استانداردسازی داده ایم و بعد از این مدت با جایگاه هایی که مقررات را رعایت نکنند و استانداردسازی نکنند، برخورد قاطع خواهد شد و تعطیلی را بدنبال خواهند داشت.

دادستان بندرعباس بر گسترش فعالیت ادارات استاندارد در تمام شهرهای استان تاکید کرد و افزود: انتظار می رود در چهار شهری که اداره استاندارد وجود ندارد، بزودی ادارات استانداردشان فعال شوند و درصورت نیاز، حاضریم حمایت های لازم را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین ضرب الاجل 15 روزه برای رفع معایب و نواقص جایگاه های CNG

تعیین ضرب الاجل 15 روزه برای رفع معایب و نواقص جایگاه های CNG