مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-16ورزشي

مربی اسبق تیم ملی: حواشی در بسکتبال ایران زیاد است/ از پشتوانه سازی غافل شدیم


مربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران می گوید ریاست جدید فدراسیون بسکتبال باید برنامه محور باشد، برای اخلاق و فرهنگ ورزشی ارزش قائل شود و دیدگاه حمایتی نسبت به هیئت های استانی داشته باشد نه رای محور.

- صفا علی کمالیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص عملکرد رامین طباطبایی در دوران چهارساله ریاست خود در فدراسیون بسکتبال اظهار کرد: به نظرم برنامه ریزی مناسبی در زمینه پشتوانه سازی وجود نداشته، در زمینه آموزش هم انتظارات بیشتری وجود دارد و این در حالی است که ظرف کمتر از 2 سال گذشته که فعالیت های بسکتبال دچار محدودیت هایی بوده در بسیاری از مناطق دنیا تمرکز بر آموزش غیر حضوری نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته اما متاسفانه در بسکتبال ما اقدامات محدودی صورت گرفته که بسیار کمتر از میزان مورد انتظار بوده است.

او افزود: در دوره اخیر اتفاقاتی هم رخ داده که بجز در بسکتبال 3 به 3 بانوان بیشتر بر پایهٔ تکرار گذشته است اما متاسفانه چگونگی انجام آنها به گونه ای بوده که به نظر می رسد نتوانسته باعث رضایت شود؛ البته دلایل این عکس العمل قابل بررسی هستند.

یکی از دلایل آن حواشی بسیار زیاد یا تغییرات متعدد افراد در مسئولیت های مختلف است که موجب نگرانی از بی ثباتی و بی برنامگی شده است همچنین دیدگاه نتیجه گرایانه و دور از آینده نگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی اسبق تیم ملی: حواشی در بسکتبال ایران زیاد است/ از پشتوانه سازی غافل شدیم

مربی اسبق تیم ملی: حواشی در بسکتبال ایران زیاد است/ از پشتوانه سازی غافل شدیم