مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-16سياسي

بررسی مشکلات دامداری های مرودشت در وزارت کشاورزی


مسائل و مشکلات بیش از پانصد دامداری نیمه صنعتی در این شهرستان برای بررسی و رفع موانع تولید به کارگروه ویژه وزارت خانه جهاد کشاورزی ارجاع می شود.

- ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی مرودشت گفت: مسائل و مشکلات بیش از پانصد دامداری نیمه صنعتی در این شهرستان برای بررسی و رفع موانع تولید به کارگروه ویژه وزارت خانه جهاد کشاورزی ارجاع می شود.

کاووس همتی شنبه 24 مهرماه در حاشیه بازدید از یک واحد دامداری در مرودشت به خبرنگاران گفت: در حاشیه سفر هیات دولت به استان فارس و حضور رییس جمهور در روستای کناره از توابع مرودشت و در پی آن حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی، مشکلات گاوداری های این شهرستان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه مقررشده به منظور رفع مشکلات در گاودارای ها کارگروه ویژه در سطح وزارت خانه تشکیل شود، افزود: معاونت تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان دامپزشکی کشور، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور، مدیر کل دفتر امور دام وزارت خانه، معاونت بهبود تولیدات دامی فارس از جمله اعضای این کارگروه هستند.

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت با تاکید بر اینکه عمده مشکلات در روستاهای کناره، فیروزی، شمس آباد و فتح آباد تحت عنوان کانون دامپروری شهرستان مطرح است، عنوان کرد: این گاوداری ها دارای حریم درجه دو با مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات دامداری های مرودشت در وزارت کشاورزی

بررسی مشکلات دامداری های مرودشت در وزارت کشاورزی