مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-16فرهنگي

«سینما به روایت اصفهان» روی میز گفت وگو


نویسندگان کتاب «سینما به روایت اصفهان» در نشستی به گفت وگو درباره مراحل تألیف این کتاب پرداخته و به پرسش های علاقه مندان درباره آن پاسخ گفتند.

- ایسنا/اصفهان نویسندگان کتاب سینما به روایت اصفهان در نشستی به گفت وگو درباره مراحل تألیف این کتاب پرداخته و به پرسش های علاقه مندان درباره آن پاسخ گفتند.

سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اصفهان در یک عصر پاییزی میزبان نشست گفت وگو درباره کتاب سینما به روایت اصفهان بود که از سوی دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تولید و روانه بازار کتاب شده است.

در این نشست، مصطفی حیدری، نفیسه باقری و پژمان نظرزاده آبکنار نویسندگان این کتاب روبروی حاضران و اهالی سینما نشستند و از مراحل نوشتن کتاب و بخش های مختلف آن گفتند.

در ابتدا پژمان نظرزاده آبکنار گفت: تولید کتاب سینما به روایت اصفهان ایده ای بود که سال 1396 به دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ارائه و این کتاب ظرف دو سال تهیه شد و از سوی انتشارات این سازمان به چاپ رسید.

این نویسنده و پژوهشگر هنر اظهار کرد: تلاش کردیم استانداردهای حرفه ای کتاب های سینمایی را در تألیف این کتاب رعایت کنیم و به خاطره گویی و وجه نوستالژیک سینما نپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سینما به روایت اصفهان» روی میز گفت وگو

«سینما به روایت اصفهان» روی میز گفت وگو