مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-16بين الملل

معاون سابق پامپئو: کره شمالی در فکر برقراری تعامل با دنیاست


به گفته معاون سابق وزیر خارجه آمریکا، ممکن است کره شمالی در حال بررسی برقراری تعامل با کره جنوبی و دیگر کشورهای جهان باشد.

- به گفته معاون سابق وزیر خارجه آمریکا، ممکن است کره شمالی در حال بررسی برقراری تعامل با کره جنوبی و دیگر کشورهای جهان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، استیون بیگان، معاون سابق وزیر خارجه آمریکا خاطرنشان کرد احتمال دارد کره شمالی قصد تاثیرگذاری بر نتیجه انتخابات پیش روی کره جنوبی را داشته باشد، اما برقراری یک کانال ارتباطی مستقیم با این کشور، برای کره جنوبی و همچنین آمریکا، مهم تر از عواقبی این چنینی است.

بیگان که سابقا نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی نیز بوده است، در وبیناری به میزبانی موسسه مطالعات کره دانشگاه جورج واشنگتن و دانشکده سیاست و مدیریت عمومی موسسه توسعه کره بیان کرد: ما شاهد رشته ای از اقدامات بوده ایم که بسیاری از تحلیلگران آن را رفتار تحریک کننده فزاینده کره شمالی می دانند، اما من به تفکری معتقد هستم که می گوید این ارسال پیام های کره شمالی به کشورهای خارجی، نشان از آن دارد که این کشور در حال بررسی شرایط تعامل دوباره خود با جهان است.

کره شمالی در اواسط ماه جاری، پس از 55 روز قطع ارتباط با کره جنوبی و پرتاب حداقل چهار موشک آزمایشی که به گفته خود در میان آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سابق پامپئو: کره شمالی در فکر برقراری تعامل با دنیاست

معاون سابق پامپئو: کره شمالی در فکر برقراری تعامل با دنیاست