مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-16فرهنگي

اعلام نتایج بازخوانی متون رپرتوار تئاتر صحنه ای خوزستان جان


با اعلام دبیر رپرتوار نتایج بخش بازخوانی متون رپرتوار تئاتر صحنه ای خوزستان جان برای حمایت از تولیدات تئاتر صحنه ای اعلام شد.

- ایسنا/خوزستان با اعلام دبیر رپرتوار نتایج بخش بازخوانی متون رپرتوار تئاتر صحنه ای خوزستان جان برای حمایت از تولیدات تئاتر صحنه ای اعلام شد.

محمد یاقوت پور، دبیر رپرتوار تئاتر صحنه ای خوزستان جان، اسامی 23 نمایشنامه مورد پذیرش رپرتوار تئاتر صحنه ای برای حمایت از تولید و اجرای این آثار نمایشی را از میان 45 اثر رسیده به دبیرخانه اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام دبیر رپرتوار تئاتر صحنه ای، نمایشنامه های اعلام شده در سه سطح شامل تایید نهایی، مشروط و شانس مجدد اعلام شده اند که سطح اول و دوم به تناسب هر سطح در این مرحله مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت.

نمایشنامه های تایید نهایی در پروسه تولید و طبق مشاوره های مشاور هنری رپرتوار، روند تولید را طی و فیلم آثار را برای مرحله بازبینی ارسال خواهند کرد و همچنین نمایشنامه های مشروط نیز باید نکات اصلاحی و ویژگی های اجرایی توسط مشاور هنری رپرتوار را برطرف نموده و با تولید اثر، فیلم آن را برای مرحله بازبینی به دبیرخانه رپرتوار ارسال کنند.

نمایشنامه هایی نیز که فرصت مجدد به آنها داده شده تا ضمن رعایت نکات فنی و ویژگی های اجرایی باید با مشاوره کامل و زیر نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج بازخوانی متون رپرتوار تئاتر صحنه ای خوزستان جان

اعلام نتایج بازخوانی متون رپرتوار تئاتر صحنه ای خوزستان جان