مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-16سياسي

تمدن مهدوی جامع و جهانی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، مهم ترین رویکرد انقلاب اسلامی را جهانی شدن نظام تمدن ساز مهدوی دانست و گفت: تمدن مهدوی جامع و جهانی است.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر شنبه در ویژه برنامه جشن آغاز امامت و زعامت حضرت ولی عصر (عج) این اداره کل، گفت؛ مهم ترین رویکرد و برنامه انقلاب اسلامی، جهانی شدن نظام تمدن ساز مهدوی است.

وی با تبریک فرا رسیدن آغاز زعامت و امامت حضرت ولی عصر (عج) و با اشاره به اهمیت جهانی شدن فرهنگ ناب انتظار، اظهار داشت: تمدن مهدوی، امروز به عنوان یک تمدن جامع و جهانی است و می تواند پاسخگوی همه نیازهای مادی و معنوی انسان در عصر کنونی باشد.

وی در ادامه با اشاره به برخی ویژگی مهم فرهنگ انتظار و تمدن مهدوی در عصر غیبت، افزود: حکومت و نظام تمدنی مهدوی، یک حکومت متعالی، رشد یافته و پیشرفته است که می تواند تمام نیازهای معیشتی، رفاهی، امنیتی و تعالی جامعه را فراهم کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وعده خداوند متعال در قرآن کریم مبنی بر شکل گیری جامعه تمدنی، تصریح کرد: شکل گیری نظام تمدنی اسلامی مبتنی بر شاخصه های مهدوی و فرهنگ مهدویت می تواند ارزش های اخلاقی و الهی را در جامعه حاکم کند و موجب رشد و پیشرفت اخلاقی جامعه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن مهدوی جامع و جهانی است

تمدن مهدوی جامع و جهانی است