مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-16بين الملل

آمریکا هنوز حضورش در نشست فرمت مسکو درباره افغانستان را تایید نکرده است


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی با خبرنگاران گفت، واشنگتن هنوز حضورش در گفتگوهای فرمت مسکو درباره افغانستان را که قرار است 20 اکتبر 2021 برگزار شود، - آمریکا هنوز حضورش در نشست "فرمت مسکو" درباره افغانستان را تایید نکرده است سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی با خبرنگاران گفت، واشنگتن هنوز حضورش در گفتگوهای "فرمت مسکو" درباره افغانستان را که قرار است 20 اکتبر 2021 برگزار شود، تایید نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت، واشنگتن درباره جلسه قریب الوقوع در مسکو که درباره افغانستان است، مطلع است اما هنوز حضورش را در این نشست تایید نکرده است.

وی همچنین به این نکته اشاره کرد که آمریکا فرمت تروییکای گسترش یافته با حضور آمریکا، روسیه، چین و پاکستان درباره سازش صلح آمیز افغانستان را مفید و هماهنگ با منافع کشورهایی چون روسیه درباره این مسائل می داند.

روز پنجشنبه، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که نشست قریب الوقوع مسکو درباره افغانستان با حضور نمایندگانی از طالبان افغانستان برای رایزنی درباره اوضاع در این کشور 20 اکتبر 2021 برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا هنوز حضورش در نشست فرمت مسکو درباره افغانستان را تایید نکرده است

آمریکا هنوز حضورش در نشست فرمت مسکو درباره افغانستان را تایید نکرده است