مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-16اجتماعي

امسال چه تعداد دانش آموز در خراسان رضوی از تحصیل بازمی مانند؟ 


به گفته مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هنوز اسامی حدود 35 تا 40 هزار دانش آموز در خراسان رضوی ثبت نشده که البته این موضوع به معنای بازماندگی از تحصیل تمام این دانش آموزان نیست و ممکن است دلایل مختلف داشته باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی به گفته مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هنوز اسامی حدود 35 تا 40 هزار دانش آموز در خراسان رضوی ثبت نشده که البته این موضوع به معنای بازماندگی از تحصیل تمام این دانش آموزان نیست و ممکن است دلایل مختلف داشته باشد.

قاسمعلی خدابنده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پیش بینی ما این بوده که امسال یک میلیون و 395 هزار دانش آموز در استان ثبت نام کنند.

تعداد دانش آموزان استان که درحال حاضر ثبت نام آنها ثبت شده یک میلیون و 360 هزار نفر هستند؛ بنابراین اسامی حدود 35 تا 40 هزار دانش آموز هنوز ثبت نشده است.

وی با شاره به اینکه آمار دانش آموزان ثبت نام نشده به این معنی نیست که همه آنان به مدرسه نیامده اند، افزود: برخی از دلایل ثبت نام نشدن این دانش آموزان این است که پرونده برخی از آن ها هنوز در سامانه ثبت نشده و تعدادی از آن ها هم جزو اتباع هستند و مدارک اقامت آن ها آماده نیست.

برخی از این دانش آموزان نیز از استان خارج شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال چه تعداد دانش آموز در خراسان رضوی از تحصیل بازمی مانند؟ 

امسال چه تعداد دانش آموز در خراسان رضوی از تحصیل بازمی مانند؟