مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-16حوادث

کشف و ضبط 233 اشیای تاریخی بدل در مراغه


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از کشف و ضبط 233 اشیای تاریخی بدل در مراغه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از کشف و ضبط 233 اشیای تاریخی بدل در مراغه خبر داد.

سرهنگ کاظم داداشی ضمن اعلام این خبر گفت: به دنبال گزارشات مردمی مبنی بر انجام خرید و فروش اشیای تاریخی بدل و دست ساخته حاصل از حفاری غیرمجاز در روستای هرق از شهر مراغه، طی عملیاتی جامع نیروی انتظامی شهرستان با شناسایی محل موردنظر و حضور در منطقه از ادامه خرید و فروش جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: این عملیات که با همکاری نیروی انتظامی انجام شد، عامل خرید و فروش اشیای مذکور در محل موردنظر دستگیر و 233 قطعه شی بدل و دست ساخته کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی؛ داداشی خاطرنشان کرد: هم استانی های محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با تماس شماره 09662، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، اطلاع دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 233 اشیای تاریخی بدل در مراغه

کشف و ضبط 233 اشیای تاریخی بدل در مراغه