مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-16سياسي

آخرین وضعیت تامین آب کشت پاییزه خوزستان


معاون مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه عمده محدودیت ها به کشت کلزا و چغندرقند مربوط می شود، گفت: به دلیل خشکسالی و کمبود منابع آبی، - ایسنا/خوزستان معاون مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه عمده محدودیت ها به کشت کلزا و چغندرقند مربوط می شود، گفت: به دلیل خشکسالی و کمبود منابع آبی، محدودیت هایی در کشت پاییزه اعمال می شود اما این موضوع متناسب با حوضه های آبریز متفاوت است.

علی شهبازی در گفت وگو با ایسنا در خصوص کشت پاییزه و محدودیت های آن در خوزستان، اظهارکرد: در رابطه با الگوی کشت و تامین آب جهت کشت پاییزه، هر ساله جلساتی تحت عنوان شورای حفاظت منابع آب و شورای کشاورزی با حضور دستگاه های اجرایی مختلف استان برگزار می شود.

وی افزود: در این جلسات، حجم و میزان آب مصرفی و الگوی کشت در نظر گرفته می شود و در حال حاضر نیز تصمیمات در خصوص نحوه توزیع آب و نیز الگوی کشت برای کشت پاییزه تقریباً نهایی شده است.

معاون مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: به دلیل خشکسالی و کمبود منابع آبی، محدودیت هایی در کشت پاییزه اعمال می شود اما این موضوع متناسب با حوضه های آبریز متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تامین آب کشت پاییزه خوزستان

آخرین وضعیت تامین آب کشت پاییزه خوزستان