مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-16دانش

مجوز تاسیس آموزشگاه برای افراد «فنی کار» می شود


از افراد «فنی کاری» که به امر مهارت آموزی علاقه مند هستند مانند مکانیک و تراش کار دعوت می کنم برای انتقال مهارت اقدام به تاسیس مجوز آموزشگاه کنند.

- ، با اشاره به برگزاری آزمون های آنلاین در مراکز فنی و حرفه ای، اظهار کرد: در تمام شهرستان های سراسر هرمزگان سایت های برگزاری آزمون های الکترونیکی راه اندازی شده است و آزمون های تئوری مراکز فنی و حرفه ای بدون مراجعه حضوری برگزار می شود.

وی با اشاره به لزوم تقویت ارتباط مراکز آموزشی با مراکز صنعتی، عنوان کرد: با همکاری دانشگاه ها و صنایع، یکسری مراکز آموزشی ایجاد شده است تا به تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خود و جامعه بپردازند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان هرمزگان اظهار کرد: در حال حاضر پالایشگاه نفت ستاره، شرکت فولاد هرمزگان، شرکت کشتی سازی و … مراکز آموزشی را با هزینه های خودشان تاسیس کرده اند و مهارت های آموزشی در حوزه فعالیت خود را ارائه می کنند.

کریمی با ذکر این نکته مجوزهای اداره کل فنی و حرفه ای در 2 بخش آزاد و دولتی صادر می شود، ابراز داشت: اگر فردی علاقه مند به آموزش و در رشته ای دارای مهارت و توانمندی است، می توانند یک مرکز مهارت آموزی ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تاسیس آموزشگاه برای افراد «فنی کار» می شود

مجوز تاسیس آموزشگاه برای افراد «فنی کار» می شود