مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-16اقتصادي

افزایش سه برابری پهنای باند در 5 نقطه روستایی شهرستان کامیاران


با انجام عملیاتِ برگردان و تعویض سیستم ارتباطی مرکز «باخله» از توابع کامیاران، پهنای باند پنج نقطه روستایی این شهرستان سه برابر شد.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: با هدف تأمین تجهیزات و امکانات لازم بیش از 100 میلیون تومان سرمایه گذاری در راستای بهبود و ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به مشتریان ساکن در این روستاها، صورت گرفته است.

وی خاطر نشان ساخت: با تلاش و همراهی کارکنان منطقه، در حال حاضر امکان ارسال همزمان پیام از طریق صوت و دیتا برای مشتریان این روستاها بر روی بستر فیبر نوری فراهم شده است.

وی ضمن اشاره به اهمیت اجرای این پروژه به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشتریان در این نقاط یادآور شد: با تعویض رادیو و خطوط E1، تعویض سویچ قبلی و تبدیل به تجهیزات DSLAM به منظور ارائه سرویس های متنوع بر بسترIP و تعویض سویچ پهنای باند، بستر مناسب ارتباطی در روستاهای باخله ، بوانه ، توانکش ، یخته خان و مروارید ایجاد شده است.

حکمت اعلام داشت: پهنای باند اینترنت در این نقاط از 32 مگا بایت به 100 مگابایت معادل سه برابر افزایش یافته است.

وی به نوع ارتباط فراهم شده در مرکز باخله اشاره کرد و افزود: ازآنجایی که ایجاد عدالت اجتماعی در ارائه خدمات مخابراتی به مشتریان ساکن در شهرها و روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سه برابری پهنای باند در 5 نقطه روستایی شهرستان کامیاران

افزایش سه برابری پهنای باند در 5 نقطه روستایی شهرستان کامیاران