مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-16ورزشي

آهنین مردان کردستانی بر سکوهای اول تا سوم ایستادند


در پایان مسابقات قوی ترین مردان غرب ایران آریز فلاحی، زانکو قاسمی و زکریا قاسمی سه ورزشکار کردستانی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

- ایسنا/کردستان در پایان مسابقات قوی ترین مردان غرب ایران آریز فلاحی، زانکو قاسمی و زکریا قاسمی سه ورزشکار کردستانی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت های قوی ترین مردان غرب کشور که با حضور ورزشکاران استان های غربی از روز پنجشنبه 22 مهرماه در شهرستان دیواندره آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

بر این اساس، 17مرد آهنین به نمایندگی از استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی و همدان در این رقابت ها حضور داشتند و رقابت های خود را در آیتم های مختلف از روز پنجشنبه 22 مهر به مدت دو روز در سالن مجموعه ورزشی المپیک شهر دیواندره برگزار کردند.

در پایان مسابقات قویترین مردان غرب ایران آریز فلاحی، زانکو قاسمی و زکریا قاسمی سه ورزشکار کردستانی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است؛ این رقابت ها با حضور 17 ورزشکار به نمایندگی از استان های غرب کشور به مدت 2 روز در شهرستان دیواندره برگزار و در پایان به نفرات برتر از سوی برگزارکنندگان مدال، حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهداء شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهنین مردان کردستانی بر سکوهای اول تا سوم ایستادند

آهنین مردان کردستانی بر سکوهای اول تا سوم ایستادند