مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-16اجتماعي

کاهش 7 تا 8 درجه ای دمای هوای ایلام از 25 مهر ماه


رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: از روز یکشنبه کاهش محسوس (7 تا 8 درجه ای) دما در استان آغاز می شود که انتظار می رود این کاهش دما تا اواسط هفته ی پیش رو (سه شنبه) هم ادامه داشته باشد.

- مجتبی میهن پرست صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و خروجی مدل های عددی، جو استان نسبتا پایدار است.

وی افزود: طی امروز و فردا سامانه ی ضعیفی از استان عبور می کند که باعث می شود آسمان استان  تا فردا کمی تا قسمتی نیمه ابری باشد که این وضعیت در لحظاتی با وزش باد شدید نیز همراه خواهد بود.

رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر پیش بینی تغییرات دمایی طی روزهای آینده بیان کرد: از نظر دمایی طی دو روز آینده تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت اما از روز یکشنبه کاهش محسوس (7 تا 8 درجه ای) دما در استان آغاز می شود که انتظار می رود این کاهش دما تا اواسط هفته ی پیش رو (سه شنبه)  هم ادامه داشته باشد.

میهن پرست در پایان گفت: دمای صبحگاهی شهر ایلام امروز 17 درجه و این دما در طول روز به 30 درجه هم خواهد رسید که نسبت به روز قبل یک درجه کاهش خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 7 تا 8 درجه ای دمای هوای ایلام از 25 مهر ماه

کاهش 7 تا 8 درجه ای دمای هوای ایلام از 25 مهر ماه