مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-16اجتماعي

ابلاغ طرح توسعه مجموعه فرهنگی- گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس


مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران از ابلاغ طرح هدایت و کنترل توسعه مجموعه فرهنگی ـ گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس از سوی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، فریدون رضوی کیا مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان به تدوین نخستین طرح جامع تهران در سال 1347 باز می گردد که در آن ساخت دریاچه ای در غرب تهران پیش بینی شده بود.

سرانجام در پیش زمینه مطالعاتی، از سال 1382 تا سال 1389 مطالعات دقیقی در مقاطع مختلف از سوی مشاور صورت می گیرد و ابهامات طرح بررسی و تکمیل می شود.

وی تصریح کرد: در نهایت ساخت دریاچه چیتگر به حوزه معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران واگذار شد و در مهر ماه سال 1389 عملیات اجرای پهنه آبگیر و از تیر ماه سال 1391 عملیات اجرای پهنه ساحلی آغاز و فاز اول دریاچه شهدای خلیج فارس در 15 اردیبهشت 1392 و فاز دوم دریاچه در اسفند 1394 افتتاح می شود.

رضوی کیا با بیان اینکه طرح هدایت و کنترل توسعه مجموعه فرهنگی-گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس یک طرح مفهومی است، اضافه کرد: خوشبختانه این طرح پس از یک وقفه طولانی هشت سال پس از زمان بهره برداری دریاچه تهیه و توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در شهریور ماه امسال ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ طرح توسعه مجموعه فرهنگی- گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس

ابلاغ طرح توسعه مجموعه فرهنگی- گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس