مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 04:302021-10-16بين الملل

آمریکا صرافی های رمز ارز را مجبور به پیروی از رژیم تحریم ها کرد


بر اساس این بیانیه، الزامات تابعیت از تحریم ها در صنعت ارزهای دیجیتالی مانند موسسات مالی سنتی اعمال می شود و برای عدم رعایت آن ها مجازات های مدنی و کیفری درنظر گرفته شده است.

- بر اساس این بیانیه، الزامات تابعیت از تحریم ها در صنعت ارزهای دیجیتالی مانند موسسات مالی سنتی اعمال می شود و برای عدم رعایت آن ها مجازات های مدنی و کیفری درنظر گرفته شده است.

وزارت خزانه داری آمریکا، صرافی های رمز ارز و شرکت های ارائه دهنده کیف های دیجیتالی را وادار کرد با استفاده از ابزار و فناوری موقعیت یابی جغرافیایی، دسترسی کشورهای تحت تحریم های آمریکا را مسدود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه به وقت محلی در بیانیه ای مدعی شد تمهیدات بیشتری برای کمک به صنعت ارزهای مجازی جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد تحریم شده و دیگر عاملان غیرقانونی اعلام کرده و این اقدامات بخشی از تلاش متمرکز و یکپارچه دولت جو بایدن برای مقابله با تهدید باج افزار است.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا ادعا شده است: بخش خصوصی با اعمال تحریم های مناسب و مبارزه با پولشویی و مقابله با تأمین مالی تروریسم برای جلوگیری از سوء استفاده افراد تحریم شده و دیگر بازیگران غیرقانونی از ارزهای دیجیتالی و تضعیف سیاست خارجی آمریکا و منافع امنیت ملی، نقش کلیدی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا صرافی های رمز ارز را مجبور به پیروی از رژیم تحریم ها کرد

آمریکا صرافی های رمز ارز را مجبور به پیروی از رژیم تحریم ها کرد