مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 19:252021-10-15حوادث

محور کاشمر به سه راهی شادمهر باز هم قربانی گرفت


شامگاه امشب بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک کامیون در محور کاشمر به سه راهی شادمهر که به جاده مرگ شهرت یافته، یک نفر از چهار سرنشین خودروی پراید جان خود را از دست داد.

- ایسنا/خراسان رضوی شامگاه امشب بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک کامیون در محور کاشمر به سه راهی شادمهر که به جاده مرگ شهرت یافته، یک نفر از چهار سرنشین خودروی پراید جان خود را از دست داد.

در همین خصوص فرمانده پلیس راه کاشمر در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این حادثه ساعت 19.

30 امشب در کیلومتر 30 و در ابتدای حوزه استحفاظی شهرستان مه ولات اتفاق افتاد، افزود: در این حادثه خودروی پراید که همه از یک خانواده بودند و از سمت شادمهر به کاشمر در حرکت بود، با یک کامیون که از کاشمر به شادمهر در حرکت بود، شاخ به شاخ برخورد می کند.

سرگرد مهدی افتاده عنوان کرد: متاسفانه بر اساس شواهد یک نفر از چهار سرنشین خودروی پراید پس از انتقال به بیمارستان کاشمر فوت کرده است.

در همین خصوص روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر نیز به ایسنا گفت: در این حادثه دلخراش سه نفر از سرنشینان خودروی پراید با 2 آمبولانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) منتقل شدند.

امیر افشار افزود: طی تماس با پایگاه اورژانس 115 کاشمر و اعلام ماموریت مبنی برخورد شدید 2 خوردو در ابتدای جاده ازغند، در مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور کاشمر به سه راهی شادمهر باز هم قربانی گرفت

محور کاشمر به سه راهی شادمهر باز هم قربانی گرفت