مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 18:202021-10-15سياسي

از ارتباط با کشورهای همسایه استقبال می کنیم


خطیب نماز جمعه قم درباره مذاکرات ایران و عربستان گفت: از ایجاد ارتباط با همه کشورهای همسایه و مسلمان استقبال می کنیم؛ اما تقاضا داریم در این مذاکرات به برخی نکات توجه شود.

- ایسنا/قم خطیب نماز جمعه قم درباره مذاکرات ایران و عربستان گفت: از ایجاد ارتباط با همه کشورهای همسایه و مسلمان استقبال می کنیم؛ اما تقاضا داریم در این مذاکرات به برخی نکات توجه شود.

آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، بابیان اینکه پیمودن مسیر تقوا و پیدا کردن مسیر سعادت جاودان جز با پیمودن راه امامان معصوم (ع) ممکن نیست، عنوان کرد: موضوع کشتار شیعیان در افغانستان که در روز جمعه در حال عبادت به خاک و خون کشیده شدند سنگین و جان سوز بود.

وی ضمن اظهار همدردی و با مجروحین حادثه و خانواده های داغ دیده گفت: مسلمانان به راحتی از کنار این قضیه نمی گذارند و کسانی که مسئولیت و قدرت را در افغانستان به دست دارند مسئول هستند.

وی با اشاره به اینکه شواهد نشان می دهد که جریان داعش پرداخته آمریکا است تا جهان اسلام را متفرق کند، بیان کرد: در افغانستان معتقد هستیم که باید همه گروه ها و مذاهب در حکومت نقش داشته باشند و نمی توان گروهی بر همه این کشور شجاع، بزرگ و مقتدر حکومت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ارتباط با کشورهای همسایه استقبال می کنیم

از ارتباط با کشورهای همسایه استقبال می کنیم