مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 18:202021-10-15بين الملل

استفاده از روبات های قاتل، تهدیدی برای امنیت بین المللی است


برای جلوگیری از استفاده از روبات های کشنده ، باید محدودیت های بین المللی وجود داشته باشد، زیرا این سلاح ها تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی و نقض اصل تناسب و استانداردهای حقوق بشر هستند.

- ایسنا/قم کارشناس حقوق بین الملل گفت: برای جلوگیری از استفاده از روبات های کشنده ، باید محدودیت های بین المللی وجود داشته باشد، زیرا این سلاح ها تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی و نقض اصل تناسب و استانداردهای حقوق بشر هستند.

رشاعقیل دانشجوی دکترای حقوق بین الملل دانشگاه قم، در همایش بین المللی حقوق بین الملل و مخاصمات مسلحانه در مناطق غرب آسیا که در تالار شیخ مفید قم برگزار شد، عنوان کرد: برای جلوگیری از استفاده از روبات های کشنده ، باید محدودیت های بین المللی وجود داشته باشد، زیرا این سلاح ها تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی و نقض اصل تناسب و استانداردهای حقوق بشر هستند.

وی افزود: ترور گزینشی جنایت و نشان دهنده نقض شدید قواعد حقوق بین الملل است که تشدید تلاش های بین المللی و ملی را خواستار است که به منظور جلوگیری از کشتارهای غیرقانونی، ایجاد مکانیزم های مسئولیت پذیری حائز اهمیت خواهد بود.

عقیل بیان کرد: استفاده از روبات های کشنده نگرانی های گسترده ای را ایجاد می کند، زیرا آن ها تهدیدی جدی برای زندگی در صلح و جنگ هستند زیرا تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از روبات های قاتل، تهدیدی برای امنیت بین المللی است

استفاده از روبات های قاتل، تهدیدی برای امنیت بین المللی است