مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-15بين الملل

اتهام زنی مجدد پاریس به تهران: ایران نقض برجام را متوقف کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه فرانسه امروز (جمعه) بدون اشاره به بدعهدی کشور های اروپایی در عدم اجرای کامل توافق هسته ای و خروج یکجانبه آمریکا از برجام، - اتهام زنی مجدد پاریس به تهران: ایران نقض برجام را متوقف کند وزارت خارجه فرانسه در ادامه اتهام زنی های بی اساس، ضمن درخواست از تهران برای همکاری کامل با آژانس اتمی، گفت ایران باید تمام اقدامات ناقض توافق هسته ای را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه فرانسه امروز (جمعه) بدون اشاره به بدعهدی کشور های اروپایی در عدم اجرای کامل توافق هسته ای و خروج یکجانبه آمریکا از برجام، اتهام زنی ها علیه جمهوری اسلامی را تکرار کرد.

شبکه اسکای نیوز به نقل از وزارت خارجه فرانسه گزارش داد: ایران باید به همکاری کامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی بازگردد .

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه در ادامه اتهام های نخ نما شده و بی اساس ضد تهران افزود: ایران باید تمام نقض های توافق هست های 2015 (برجام) را متوقف کند و تمایل خود را برای بازگشت به مذاکرات هسته ای را در عمل نشان دهد .

روز گذشته نیز آنه کلایر لجاندر سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه مدعی شده بود: ایران همچنان که از مذاکره سر باز می زند، واقعیت هایی را در حوزه میدانی ایجاد می کند که بازگشت به بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی مجدد پاریس به تهران: ایران نقض برجام را متوقف کند

اتهام زنی مجدد پاریس به تهران: ایران نقض برجام را متوقف کند