مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 14:102021-10-15سياسي

تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری نیازمند پیگیری جدی مسؤولان استان است


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، تحقق وعده های هیأت دولت در سفر به استان فارس و قرار گرفتن این استان در مسیر توسعه را در گرو تلاش و پیگیری جدی مسئولان استان دانست و خواستار همراهی مدیران استانی برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روح الله نجابت در گفتگوی اختصاصی با فارس، ضمن اشاره به برکات سفر یک روزه هیأت دولت به استان فارس اظهار داشت: بررسی ظرفیت ها و مشکلات موجود در حوزه های مختلف در سراسر استان و شناسایی و رصد فرصت ها توسط وزرا و نمایندگان دولت، نیازمند و نوید بخش توجه ویژه دولت به استان پهناور فارس است.

وی توجه ویژه رییس جمهور به واحدهای صنعتی و تولیدی و اختصاص بودجه به پروژه های نیمه تمام استان را گامی مهم در رشد و توسعه هر چه بیشتر کلانشهر شیراز و استان فارس برشمرد و گفت: تأکید رییس جمهور بر اتمام پروژه های نیمه تمام در شیراز و سایر شهرستان های استان یکی از مهمترین دغدغه های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی است که امیدواریم با همراهی هر چه بیشتر دولت و مجلس این مهم در کمترین زمان ممکن تحقق یابد.

نجابت افزود: توسعه گردشگری زیارت و سلامت با توجه به سومین حرم اهل بیت(ع) بودن شیراز و همچنین قطب پزشکی جنوب کشور بودن این شهر، یکی از مهمترین مقوله ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری نیازمند پیگیری جدی مسؤولان استان است

تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری نیازمند پیگیری جدی مسؤولان استان است