مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-15سياسي

ادعای جدید «الهام علی اف» علیه ایران


رییس جمهور جمهوری آذربایجان در ادامه ادعا های ضد ایرانی روز های اخیر خود، اینبار ایران را به کمک به ارمنستان برای قاچاق مواد مخدر به اروپا متهم کرد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرارو- الهام علی اف رییس جمهور جمهوری آذربایجان در گزافه گویی ضد ایرانی جدید خود، گفت ارمنستان با کمک ایران مواد مخدر به اروپا قاچاق می کرده است.

خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان امروز (جمعه) گزارش داد علی اف در سخنرانی خود در جلسه شورای سران کشور های مستقل مشترک المنافع که در قالب یک ویدئو کنفرانس برگزار شد، ادعا کرد ارمنستان در تبانی با ایران از مناطق اشغالی سابق جمهوری آذربایجان (در اشاره به مناطق تحت اشغال جمهوری ارمنستان که در پی آتش بس قره باغ آزاد شد) برای انجام قاچاق مواد مخدر به اروپا به مدت حدود 30 سال استفاده می کرد.

نخست وزیر ارمنستان اتهامات تازه رییس جمهور آذربایجان علیه ایران و ارمنستان را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان، در این باره گفت: می خواهم خاطرنشان کنم که ما بطور بسیار تنگاتنگ با نهاد های انتظامی ایران همکاری کرده و به شکل بسیار موثری با قاچاق مواد مخدر مبارزه می کنیم.

من همچنین می توانم ارقامی را ارائه کنم که به خوبی میزان ناکام گذاشتن عملیات قاچاق مواد مخدر و کشف و ضبط مواد مخدر را نشان می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای جدید «الهام علی اف» علیه ایران

ادعای جدید «الهام علی اف» علیه ایران