مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 13:502021-10-15سياسي

کیفیت پایین نانوایی ها صدای امام جمعه پل دختر را هم درآورد


مردم از وضعیت ساعت پخت و کیفیت نان اغلب نانوایی های سطح شهر رضایت ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نمازجمعه اظهار کرد: برخی نانوایی ها ساعت قانونی پخت را رعایت نمی کنند و در زمان های دل خواه پخت نان و فعالیت خود را آغاز یا تمام می کنند، که عدم کیفیت نان نیز در کنار این امر موجب اعتراض مردم شده که با مراجعه به دفتر امامت جمعه پل دختر یا از طرق دیگر این نارضایتی را اعلام کردند.

 وی از مسئولان و متولیان نظارت بر پخت نان در شهر پل دختر، خواست این موضوع را پیگیری کنند و نتیجه تصور خیلی ها و بر اساس سیاست راه بردی این دولت عجله ای برای مذاکره نیست.

 وی افزود: دولت و ملت ایران به این نتیجه رسیدند که معطوف شدن به برجام، تنها هدر رفت و صرف وقت و زمان است، چرا که تاکنون هیچ چیزی در این زمینه عاید ملت ایران نشده که دولت انقلابی سیزدهم بخواهد خود را فدای این امر کند.

امام جمعه پل دختر گفت: اروپایی ها هیچ گاه، حتی در یک مورد به عهد خود وفا نکردند و این بی اعتمادی نه تنها ایران که به دنیا ثابت شده که در برجام نقطه روشنی نداشته و تنها خواسته ایران در برجام ،عمل به آن است.

وی افزود: اسراییلی ها امروز در این فضا به پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای مرتجع اظهار نظر می کنند و عدم حضور ایران پای میز مذاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت پایین نانوایی ها صدای امام جمعه پل دختر را هم درآورد

کیفیت پایین نانوایی ها صدای امام جمعه پل دختر را هم درآورد