مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-15سياسي

لزوم هموار کردن موانع پیش روی روشندلان، از زیرساخت ها تا معیشت


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در همایش روز جهانی عصای سفید در ساوه بر لزوم رسیدگی به معیشت مددجویان بهزیستی تاکید کرد و خواستار اصلاح زیرساخت ها برای این اقشار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام محمد سبزی در آیین گرامیداشت روز عصای سفید که ظهر امروز در پارک شهر ساوه برگزار شد، گفت: همه ما مخلوقات خداوند هستیم و باید به هم احترام بگذاریم، لذا نداشتن بینایی و نبود سلامت جسمانی نباید دلیلی بر بی احترامی به این قشر عزیز باشد.

وی افزود: خیلی از روشندلان عزیز با اینکه از نعمت بینایی بصری محروم بودند، اما به قدری دلشان روشن است که بسیاری از حقایق را درک می کنند، در واقع ممکن است با خواندن درس باسواد شویم اما عالم نخواهیم شد.

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه همه ما در برابر روشندلان عزیز مسئول هستیم، بیان کرد: این عزیزان هم بخشی از جامعه ما هستند لذا باید علاوه بر تامین زیرساخت ها و هموار نمودن مسیر تردد این عزیزان، به معیشت آنان نیز توجه ویژه ای کنیم.

حجت الاسلام سبزی گفت: مسئولان شهری در کارگروه هایی که وجود دارد باید با دعوت از نابینایان، از نظرات آنها در مناسب سازی معابر و ناوگان حمل و نقل عموم بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هموار کردن موانع پیش روی روشندلان، از زیرساخت ها تا معیشت

لزوم هموار کردن موانع پیش روی روشندلان، از زیرساخت ها تا معیشت