مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-15سياسي

دیدگاهی فراتر از نگاه سنتی به گردشگری داشته باشیم


نایب رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس گفت: باید دیدگاهی فراتر از نگاه سنتی به گردشگری داشته باشیم تا به تدریج از وابستگی به نفت جدا شویم.

- ایسنا/خوزستان نایب رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس گفت: باید دیدگاهی فراتر از نگاه سنتی به گردشگری داشته باشیم تا به تدریج از وابستگی به نفت جدا شویم.

محمدعلی محسنی بندپی در همایش ملی راهکارهای احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا که با حضور اعضای فراکسیون میراث و گردشگری مجلس امروز (23 مهرماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به نقش صنعت گردشگری در توسعه و اشتغال زایی کشور، اظهار کرد: در صنعت گردشگری تنها به درآمد فکر نمی شود و تمدن، فرهنگ، تاریخ و اصالت منطقه و کشور صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او افزود: من به عنوان نماینده مردم قرار نیست بگویم برای مردم چه کار کرده ایم.

در بحث بهداشت و درمان در خوزستان پزشکان پاکستانی، بنگلادشی و هندی زیاد بودند که اگر به سبک و سیاق قدیمی کار می کردیم اکنون بیمارستان ها پر از پزشکان بیگانه بود.

نایب رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: در 40 سال گذشته هیچ ایرانی در مرکز بهداشت و درمان یا بیمارستان توسط پزشک بیگانه معاینه نشده است، بلکه توسط پزشکان ایرانی معاینه و درمان می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاهی فراتر از نگاه سنتی به گردشگری داشته باشیم

دیدگاهی فراتر از نگاه سنتی به گردشگری داشته باشیم