مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-15سياسي

پاشینیان ادعای تازه علی اف علیه ایران و ارمنستان را تکذیب کرد


می خواهم خاطرنشان کنم که ما بطور بسیار تنگاتنگ با نهادهای انتظامی ایران همکاری کرده و به شکل بسیار موثری با قاچاق مواد مخدر مبارزه می کنیم.

- نخست وزیر ارمنستان: می خواهم خاطرنشان کنم که ما بطور بسیار تنگاتنگ با نهادهای انتظامی ایران همکاری کرده و به شکل بسیار موثری با قاچاق مواد مخدر مبارزه می کنیم.

نخست وزیر ارمنستان اتهامات تازه رییس جمهور آذربایجان علیه ایران و ارمنستان را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان، ادعاهای اخیر الهام علی اف، رییس جمهور آذربایجان را تکذیب کرد.

علی اف امروز در جلسه شورای سران کشورهای مستقل مشترک المنافع در قالب یک کنفرانس ویدئویی ادعا کرده بود: ارمنستان به مدت 30 سال با تبانی ایران از مناطق اشغالی قبلی آذربایجان برای قاچاق مواد مخدر به اروپا استفاده می کرد.

رییس جمهور آذربایجان همچنین مدعی شده بود: افزایش شدید حجم هرویین توقیف شده پس از کنترل آذربایجان بر تعدادی از مناطق اشغالی، حاکی از این امر است.

نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در این باره گفت: می خواهم خاطرنشان کنم که ما بطور بسیار تنگاتنگ با نهادهای انتظامی ایران همکاری کرده و به شکل بسیار موثری با قاچاق مواد مخدر مبارزه می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشینیان ادعای تازه علی اف علیه ایران و ارمنستان را تکذیب کرد

پاشینیان ادعای تازه علی اف علیه ایران و ارمنستان را تکذیب کرد