مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-15سياسي

آمریکا و اسراییل به دنبال تغییرات مرزی در منطقه هستند/ ضرورت هوشیاری کامل


امام جمعه شاهرود با بیان اینکه امروز در زمینه نقشه های دشمنان در مرزهای کشور می بایست هوشیار بود، گفت: آمریکا و اسراییل با توطئه خود به دنبال تغییرات مرزی هستند.

- ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای پیامبر اعظم (ص) این شهر با بیان اینکه می بایست در زمینه مسائل منطقه ای و مرزی هوشیار بود، بیان کرد: دشمنان در حال توطئه چینی جدید در قبال ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسراییل با توطئه خود به دنبال تغییرات مرزی هستند، افزود: ایران اسلامی به صورت جدی و محکم اعلام می کند که اجازه نمی دهد نه در منطقه شمال غرب و نه در مرزهای محور مقاومت تغییراتی داده شود.

ضرورت توجه به نابینایان امام جمعه شاهرود با بیان اینکه راهبرد ما باید توجه به داخل باشد و در نتیجه می بایست به رفع مشکلات خودمان توجه داشته باشیم تا طرف های مقابل احساس نیاز به مذاکره کنند، تاکید کرد: رویکرد ایران مشخص است زیرا غرب غیر قابل اعتماد بوده و لذا ما عجله ای برای مذاکره نداریم.

امینی در دیگر بخش سخنان خود به روز عصای سفید نیز اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت ها برای حضور بیشتر نابینایان در عرصه های مختلف جامعه مهیا شود تا بتوانند استعدادهای خودشان را که فراوان نیز است، به منصه بروز برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اسراییل به دنبال تغییرات مرزی در منطقه هستند/ ضرورت هوشیاری کامل

آمریکا و اسراییل به دنبال تغییرات مرزی در منطقه هستند/ ضرورت هوشیاری کامل