مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-15سياسي

مردم به باورهای غلط در ارتباط با واکسیناسیون توجه نکنند


امام جمعه اردستان با دعوت از مردم شهرستان اردستان برای تزریق واکسن گفت: مردم نباید به باورهای غلط و نادرستی که برخی افراد جاهل در زمینه واکسیناسیون ارائه می کنند، - ، حجت السلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: شعار امسال نیروی انتظامی، پلیس هوشمند امنیت پایدار است و امروز به نام ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی مزین شده است.

وی افزود: انتظار می رود با هوشمندی پلیس شاهد امنیت پایداری در جامعه باشیم، همچنان که در فضای مجازی از گزارش های عملکرد آنها در راستای حفظ جان، مال و امنیت مردم مطلع می شویم.

امام جمعه اردستان تلاش نیروی انتظامی را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک مردم و هم افزایی نیروی انتظامی امنیت پایداری در منطقه وسیع شهرستان اردستان داشته باشیم.

دهشیری ضمن اشاره به روز پیوند اولیا و مربیان، تصریح کرد: همکاری و هم افزایی اولیا و مربیان می تواند در راستای رشد علمی و معنوی دانش آموزان مؤثر باشد.

وی ادامه داد: باید ابتدا بحث سرپرستی وزارت آموزش و پرورش حل بشود، همچون در شهرستان اردستان که علاوه بر آموزش و پرورش، ادارات دیگری نیز با سرپرست اداره می شود که امید می رود هرچه سریع تر رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به باورهای غلط در ارتباط با واکسیناسیون توجه نکنند

مردم به باورهای غلط در ارتباط با واکسیناسیون توجه نکنند