مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-15سياسي

همه دولت ها باید حادثه تروریستی نمازجمعه افغانستان را محکوم کنند


امام جمعه گرگان وی با اشاره به حادثه تروریستی نماز جمعه خان آباد افغانستان توسط داعش، گفت: همه دولت ها باید فاجعه ای که در افغانستان رخ داده را محکوم کنند و علیه این قضیه جبهه بگیرند؛ - ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان وی با اشاره به حادثه تروریستی نماز جمعه خان آباد افغانستان توسط داعش، گفت: همه دولت ها باید فاجعه ای که در افغانستان رخ داده را محکوم کنند و علیه این قضیه جبهه بگیرند؛ طالبان هم نباید اجازه دهد این گروه ضدبشری و شیطانی، در کشورشان اوج بگیرد.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: روز جمعه هفته گذشته عامل انتحاری داعش در مسجد خان آباد در حالی که مردم مشغول خواندن نماز جمعه بودند، خود را منفجر کرد و بیش از 100 تن از نمازگزاران به شهادت رسیده و عده زیادی نیز مجروح شدند.

وی افزود: این اقدام نباید کار طالبان باشد زیرا آنها خود را در راس قدرت می بینند و یکی از وظایف مهم آنها، ایجاد امنیت است.

کسی که خود را مدعی برقراری امنیت می داند نمی آید چنین کاری کند تا همین اول کار خودش را مقابل همه جهانیان ملکوک کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: این اقدام همچنین کار کشورهای همسایه هم نمی تواند باشد زیرا آنها نمی خواهند افغانستان دچار هرج و مرج باشد؛ اگر ناامنی در این کشور ایجاد شود برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دولت ها باید حادثه تروریستی نمازجمعه افغانستان را محکوم کنند

همه دولت ها باید حادثه تروریستی نمازجمعه افغانستان را محکوم کنند