مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-15فرهنگي

نتایج بازبینی سی وسومین جشنواره تئاتر استانی هرمزگان اعلام شد


هیات انتخاب سی وسومین جشنواره از میان 20 اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره تعداد 17 اثر نمایشی مورد ارزیابی قرارگرفته و همچنین 2 اثر از رودان و یک اثراز میناب به دلیل آماده نبودن اعلام انصراف کرده اند.

- ایسنا/هرمزگان هیات انتخاب سی وسومین جشنواره از میان 20 اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره تعداد 17 اثر نمایشی مورد ارزیابی قرارگرفته و همچنین 2 اثر از رودان و یک اثراز میناب به دلیل آماده نبودن اعلام انصراف کرده اند.

حسین کریمی دبیر جشنواره تئاتر هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: هیات داوران پنج اثر را بصورت مستقیم پذیرفته و پنج اثر را بصورت مشروط به دبیرخانه جشنواره اعلام کرده اند.

وی بیان ایکرد: انتخاب آثار سی و سومین جشنواره تئاتر استانی هرمزگان را خانم فریده گرمساری و آقایان مجید سرنی زاده علیرضا زارعی و کاظم قنبری بر عهده داشته اند که به مدت چهار روز آثار نمایشی را مورد ارزیابی و بررسی قراردادند و نتیجه را در قالب بیانیه زیر اعلام کرده اند.

کریمی خاطرنشان کرد: جشنواره از تاریخ 17 الی 20 آبان ماه دربندرعباس در محل پلاتو آفتاب برگزار می شود و در صورت بهبود وضعیت کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور تماشاگر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج بازبینی سی وسومین جشنواره تئاتر استانی هرمزگان اعلام شد

نتایج بازبینی سی وسومین جشنواره تئاتر استانی هرمزگان اعلام شد