مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-15سياسي

هفته وحدت ابتکار سرنوشت ساز امام(ره) بود/تاکید بر دشمن واحد اسلام


امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه هفته وحدت ابتکارسرنوشت ساز امام خمینی (ره) بود، گفت: ضرورت دارد که هم شیعه و هم سنی از اختلاف دوری کرده و بر اشتراکات دست بگذارند.

- ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهدی شهر به میزبانی مصلای این شهرستان با بیان اینکه نیروی انتظامی افتخار سربازی ولایت را دارد، تاکید کرد: این نیروی خدایی تحت رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته روز به روز ارتقا یابد و رضایتمندی مردم ایران اسلامی و شهرستان مهدی شهر را نیز به دست آورده اند.

وی با اشاره به اینکه ما معتقد هستیم که اگر رهبری جامعه از ما رضایت داشته باشند یقیناً لبخند رضایت بر لبان امام زمان (عج) نیز می نشیند، افزود: امروز نیروهای مسلح ما همگی تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته اند هیبت، وحدت، عظمت و همدلی را به ارمغان بیاورد.

ضرورت توجه به اشتراکات امام جمعه مهدی شهر در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به اینکه دوازدهم الی هفدهم ربیع الاول به ابتکار امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است، ابراز کرد: دوازدهم این ماه به عقیده اهل سنت و هفدهم به عقیده اهل تشیع میلاد نبی مکرم اسلام (ص) است لذا ابتکار سرنوشت ساز بنیانگذار انقلاب سبب شد تا زمینه های وحدت بین شیعه و اهل سنت تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت ابتکار سرنوشت ساز امام(ره) بود/تاکید بر دشمن واحد اسلام

هفته وحدت ابتکار سرنوشت ساز امام(ره) بود/تاکید بر دشمن واحد اسلام