مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-15سياسي

شهردار تهران: روحیه، ایمان، صلابت و بصیرت «شهید همدانی» زبانزد بود


شهردار تهران در سالروز شهادت سردار حسین همدانی برخی از خصلت ها و ویژگی های این شهید والا مقام را برشمرد.

- شهردار تهران: روحیه، ایمان، صلابت و بصیرت شهید همدانی زبانزد بود شهردار تهران در سالروز شهادت سردار حسین همدانی برخی از خصلت ها و ویژگی های این شهید والا مقام را برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی در آیین بزرگداشت ششمین سالگرد شهادت سردار حسین همدانی که روز گذشته برگزار شد گفت: اینکه انسان در همه عمر خود مجاهدت کند و به درجه و مقامی برسد که با آن لقای الهی را درک کند بسیار ارزشمند است و به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آن کس برد که به کمین نشست تا افتخار شهادت نصیبش شد و خود را به چیزی کمتر از لقای الهی نفروخت.

شهردار تهران افزود: امروز در جمع شهدای زنده، سرورانی از دوران دفاع مقدس و در مقام بزرگی و عظمت شهید همدانی گرد هم جمع شدیم و به این شهید بزرگ به عنوان یک الگو نگاه می کنیم.

زاکانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، پیش از انقلاب کار آسان بود اما بعد از آن کار سخت شد و در دوران هشت سال دفاع مقدس این سختی در اوج خود قرار گرفت.

وی ادامه داد: اما رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقد هستند که دوره کنونی از نظر دشواری قابل مقایسه با دفاع مقدس نیست و دوره جنگ با همه سختی ها در مقابل شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران: روحیه، ایمان، صلابت و بصیرت «شهید همدانی» زبانزد بود

شهردار تهران: روحیه، ایمان، صلابت و بصیرت «شهید همدانی» زبانزد بود