مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-15سياسي

مدیریت شهری مشهد از گذشته عبرت می گیرد یا عبرت می شود؟!


‎گروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی سلمانی؛* شهردار جدید شهر مشهد در حالی با اعتماد شورای شهر ششم به روی کار آمده است که در سال های اخیر برخی از پرونده های کلان، - مدیریت شهری جدید با عبرت گرفتن یا نگرفتن از سرنوشت برخی گذشتگانشان می توانند آینده شهر مشهد، آینده مدیریتی و آخرت خود و آبروی مدیریت شهری مشهد را انتخاب کنند.

‎گروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی سلمانی؛* شهردار جدید شهر مشهد در حالی با اعتماد شورای شهر ششم به روی کار آمده است که در سال های اخیر برخی از پرونده های کلان، پیچیده و مشکل ساز در حوزه مدیریت شهری بسته شده است.

فی المثل در همین یک سال گذشته پرونده دردسرساز کمربند جنوبی و طرح توسعه بافت پیرامون حرم رضوی موسوم به طاش بسته شده و مردم و مطالبه گران توانسته اند از وضع نامطلوب در گذشته به سمت ایده آل ها قدم های مثبتی بردارند.

‎واقعیت این است که شورای شهر ششم و خصوصا شهردار جدید مشهد مشکلات و دردسرهایی که گاه عمقی به وسعت چند دهه داشتند را به ارث نبرده و برگ برنده آنها در این دوره همین نکته است.

با این تفاسیر شهردار جدید میتواند با فراغ بال بیشتری به رتق و فتق مصائب مدیریت شهری بپردازد و کارنامه موفق تری به نسبت شهرداران سال های گذشته مشهد بجای بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری مشهد از گذشته عبرت می گیرد یا عبرت می شود؟!

مدیریت شهری مشهد از گذشته عبرت می گیرد یا عبرت می شود؟!