مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-15ورزشي

با شناخت و برنامه به مصاف رقبا می رویم


با تکمیل شدن بازیکنان تیم براساس آنالیز، شناخت از رقبا و تمرینات منظم به مصاف رقبا می رویم تا با کسب پیروزی جایگاه بهتری در جدول لیگ برتر به خود اختصاص دهیم.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: با تکمیل شدن بازیکنان تیم براساس آنالیز، شناخت از رقبا و تمرینات منظم به مصاف رقبا می رویم تا با کسب پیروزی جایگاه بهتری در جدول لیگ برتر به خود اختصاص دهیم.

حمیدصادق شاه نشین در گفت و گو با ایسنا در خصوص برنامه ادامه لیگ برتر هندبال اظهارکرد: با توجه به شرایط اردوی تیم ملی و غیبت بازیکنان، حدود 10 روز است که 9 بازیکنی که در تیم های ملی الف و ب داشتیم را در اختیار داریم، در این مدت سعی کردیم تا کارهای لازم را برای هماهنگی تاکتیکی و تکنیکی انجام دهیم.

وی ادامه داد: بازیکنان اردونشین تمرینات بدنی خوبی داشتند، بقیه هم زیر نظر مربیان تیم ذوب آهن جداگانه تمرینات خود را انجام دادند و همه بازیکنان برای این دوره مسابقات در اختیار تیم هستند و تنها یک مصدوم داریم که از هفته اول از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شدید شد که در حال ریکاوری است.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: تیم ما روز شنبه مقابل رعدپدافند آمل بازی خواهد داشت و در ادامه مقابل زغال سنگ بازی خواهیم داشت، با آنالیز خوبی که از این دو تیم به دست آوردیم و همچنین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شناخت و برنامه به مصاف رقبا می رویم

با شناخت و برنامه به مصاف رقبا می رویم