مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-15سياسي

هدف آمریکا تقویت داعش در افغانستان است/ چرا حقوق بشر در برابر کشتار مردم ساکت است؟


امام جمعه همدان با بیان اینکه برنامه آمریکا تقویت داعش در افغانستان است گفت: در اقدام تروریستی در افغانستان مجامع بین المللی در برابر این کشتارها ساکت هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی  نماز جمعه همدان با بیان اینکه در همه زمان ها بر روی زمین حجت الهی وجود دارد اظهار کرد: اول کسی که به عالم آمد، حجت خدا بود و آخرین کسی که از عالم برود نیز حجت خداوند خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جامعه شیعه باید دائما در حال انتظار ظهور موعود زندگی کند افزود: جامعه شیعه خود را آماده ظهور و اصلاح جهان نگاه دارد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه جشن گرفتن برای آغاز امامت ولی عصر(عج) بسیار نیکوست تصریح کرد: اما باید به عنوان یک شیعه به شکلی زندگی و عمل کنیم که دل حضرت مهدی(عج) شاد شود.

شهرداری سیاست توسعه مناطق کم برخوردار را در پیش بگیرد وی در ادامه سخنانش با اشاره به تأییدیه حکم شهردار همدان توسط وزارت کشور ادامه داد: در مسأله شهرداری، مردم انتظاراتی دارند که باید برآورده شود.

شعبانی با تأکید بر اینکه کارآمدی مدیریت شهری باعث توسعه شهر و رضایتمندی مردم می شود خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت شهرداری در نوع مواجهه با ارباب رجوع، در ایجاد رضایت تأثیرگذار بوده و امید است شهردار جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف آمریکا تقویت داعش در افغانستان است/ چرا حقوق بشر در برابر کشتار مردم ساکت است؟

هدف آمریکا تقویت داعش در افغانستان است/ چرا حقوق بشر در برابر کشتار مردم ساکت است؟