مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-15پزشكي

ورود گروه های جهادی بسیج اردبیل روند واکسیناسیون را در تسریع کرد


رییس مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: کمک به تسریع روند واکسیناسیون اولویت اول جریان جهادی در استان اردبیل است و گروه های جهادی بسیج در این راستا پای کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ارائه خدمات درمانی، دندان پزشکی، پرستاری، مامایی و ارائه داروی رایگان از جمله خدمات ارزشمند جهادگران سلامت به مردم مناطق کم برخوردار استان است.

اصلانی افزود: بسیج به عنوان مولود انقلاب اسلامی و تبدیل کننده تهدیدها به فرصت از ابتدای شیوع کرونا، برای قطع زنجیره شیوع و کنترل بیماری کرونا و کمک مومنانه به نیازمندان در خط مقدم خدمت به مردم بوده است.

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل بیان کرد: جهادگران با تلاش شبانه روزی در ایام کرونا به جهانیان نشان دادند که در موقع سخت، خط شکن و بن بست شکن هستند و ایثارگرانه و جهادی رو به جلو حرکت می کنند.

اصلانی گفت: حمایت و پشتیبانی از جریان جهادی امری مهم و حائز اهمیت است و از ظرفیت دستگاه های قادر به پشتیبان مانند بنیاد علوی در این راستا استفاده می شود و رهبر معظم انقلاب نیز در پیام 9 ماده ای به گروه های جهادی، به این مسئله مهم تاکید کرده است.

وی تصریح کرد: بسیج به عنوان یک نهاد مردم پایه، در همه عرصه ها مردم را نه به عنوان بخشی از راه حل که خود راه حل می داند و در همین راستا فعالیت گروه های جهادی بسیج در مناطق محروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود گروه های جهادی بسیج اردبیل روند واکسیناسیون را در تسریع کرد

ورود گروه های جهادی بسیج اردبیل روند واکسیناسیون را در تسریع کرد