مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-15سياسي

اجرای 53 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)


سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مجموعه برنامه «صبح امید» را با 53 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) اجرا می کند.

- به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اجرای مجموعه برنامه صبح امید به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) خبر داد و گفت: این برنامه ها در 53 عنوان و 212 اجرا پیش بینی شده است و با شعار برآی ای آفتاب صبح امید و 2 رویکرد محتوایی تقویت شناخت و آگاهی مردم در خصوص امامت حضرت ولی عصر (عج) و انتظار ظهور ایشان و ایجاد فضای جشن و شادی اجتماعی به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) برگزار می شود.

وی در تشریح این برنامه ها بیان کرد: در پویش عهدی دوباره ظهر روز شنبه 24 مهرماه دعای عهد با صدای علی فانی بعد از اذان ظهر از مراکز سازمان فرهنگی هنری پخش می شود و تصاویر آن به طور گسترده در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

بسته محتوای فضای مجازی صبح امید نیز به تولید محصولات متنوع با موضوع معرفت افزایی درباره حضرت ولی عصر (عج) در قالب های کلیپ، پادکست، موشن گرافیک و … توسط مراکز سازمان فرهنگی هنری اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 53 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)

اجرای 53 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)