مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-15اقتصادي

استقرار یگان حفاظت از آبزیان دریاچه پشت سد ارس


مدیرکل شییلات و آبزیان آذربایجان غربی از استقرار یگان حفاظت از آبزیان در دریاچه پشت سد ارس از فردا خبر داد.

- با اشاره به اینکه انواع ماهی های ارزشمند و سودمند کشور به عنوان مخزن ژنتیک در این شهرستان وجود دارد، افزود: شهرستان پلدشت با داشتن 2 تعاونی صید و صیادی ماهی با اشتغالزایی برای 400 نفر به صورت مستقیم، شش شرکت صید شاه میگو با اشتغالزایی مستقیم برای 70 نفر و 25 واحد مزرعه پرورش ماهی گرم آبی و سرد آبی و دو بازارچه عرضه مستقیم ماهی، مکان مناسبی جهت تولید و ایجاد اشتغال در بخش شیلات است.

وی در ادامه به صید غیر مجاز ماهی در این منطقه اشاره کرد و افزود: صید و صیادی غیر مجاز باعث می شود ضربه شدیدی به ذخایر آبی وارد شود وبا استقرار یگان حفاظت شیلات می توان با جلوگیری از قاچاق و صید غیر مجاز ماهی اقتصاد منطقه را بهبود و رونق بخشید.

مدیرکل شیلات و آبزیان آذربایجان غربی با اشاره به سفر رییس یگان حفاظت شیلات کشور روز شنبه به استان عنوان کرد: در جریان این سفر یگان حفاظت از آبزیان در دریاچه پست سد ارس مستقر می شود.

قریشی با اعلام اینکه دریاچه پشت سد ارس پلدشت که در شمال آذربایجان غربی و هم مرز با جمهوری خودمختار نخجوان است یکی از مهمترین منابع تولید شاه میگو است افزود: ترددهای زیاد و غیرضروری به همراه صیدهای غیرمجاز موجب کاهش میزان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار یگان حفاظت از آبزیان دریاچه پشت سد ارس

استقرار یگان حفاظت از آبزیان دریاچه پشت سد ارس