مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-15سياسي

اژه ای: دنبال کوتاه کردن فرآیندهای پیچیده و فسادزا با همکاری دولت و مجلس هستیم


رییس قوه قضاییه در نشست کارشناسی بررسی مشکلات مربوط به ماده 477 گفت: من شخصاً قائل بودم و دنبال این هستم که بعضی از فرآیندهای پیچیده و فسادزا را با همکاری دولت و مجلس کوتاه کنیم تا با شفاف تر، - رییس قوه قضاییه در نشست کارشناسی بررسی مشکلات مربوط به ماده 477 گفت: من شخصاً قائل بودم و دنبال این هستم که بعضی از فرآیندهای پیچیده و فسادزا را با همکاری دولت و مجلس کوتاه کنیم تا با شفاف تر، چابک تر و کارآمدتر شدن ساختار نظام قضایی مشکلات مردم کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در ادامه سلسله نشست های تخصصی مسئولان عالی دستگاه قضا برای بررسی چالش ها و راهکارهای اصلاح فرایندهای قضایی در جهت کاهش مشکلات مردم در دوره تحول و تعالی ، نشستی کارشناسی با موضوع علل و عوامل شکل گیری پرونده های ماده 477 برگزار شد.

ماده 477 درخواست اعاده دادرسی به رییس قوه قضاییه در خصوص پرونده هایی است که ادعا می شود در آن ها حکم خلاف بیّن شرع صادر شده است.

در آغاز این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور با ارائه گزارشی از آخرین آمار پرونده های جاری مربوط به ماده 477 و روند رسیدگی به آن ها، گفت که این ماده به یک معضل برای دیوان عالی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: دنبال کوتاه کردن فرآیندهای پیچیده و فسادزا با همکاری دولت و مجلس هستیم

اژه ای: دنبال کوتاه کردن فرآیندهای پیچیده و فسادزا با همکاری دولت و مجلس هستیم