مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-15سياسي

لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان کنارک


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور گفت: با توجه به طرح های توسعه ای سواحل مکران باید برای تکمیل بیمارستان کنارک پای کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کنارک، بابک دین پرست امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان 64 تخت خوابی نیرو دریایی داشته افزود: با توجه به این اهمیت  هرآنچه در مرکز کشور نیاز به هماهنگی داشته باشد توسط این معاونت انجام خواهد شد اما در بعد استانی هم باید همه دستگاه تا زمان بهره برداری پای کار باشند.

نباید کیفیت و امنیت پروژه ها فدای سرعت شد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور گفت: تکمیل سریعتر پروژه های سواحل مکران اهمیت بسیاری دارد اما نباید کیفیت و امنیت فدای سرعت کار شود.

 بابک دین پرست در حاشیه بازدید از شهر جدید تیس افزود: بخشی پروژه های این شهر از محل اعتبارات ملی در دست اجرا هستند و در کنار آن بخش خصوصی هم وارد کار شده تا بتوان هرچه سریعتر به اهداف پیش بینی شده دست یافت.

وی بیان کرد: شهر جدید تیس ظرفیت های گردشگری خوبی به خصوص در حوزه آبی و ساحلی دارد که با رونق گردشگری اقتصادی می تواند در رشد اقتصاد منطقه نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/3139


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان کنارک

لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان کنارک