مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-15سياسي

استان همدان سند فرهنگی ندارد


مسئول هسته تخصصی شمسا بسیج دانشجویی همدان گفت: در پژوهش و بررسی های مسائل استان همدان به نکته جالبی رسیدیم و آن اینکه در استان سند فرهنگی وجود ندارد.

- اظهار داشت: بسیج دانشجویی، حدود سه سالی است که نسبت به مسائلی که در سطح کشور و استان وجود دارد و به نوعی تبدیل به چالش شده ورود کرده است.

وی با اشاره به مشکلات و چالش هایی که در پیاده سازی اسناد توسعه و فراملی وجود دارد، ادامه داد: ضرورت داشت این مسائل را شناسایی و علت فاصله گیری ما نسبت به وضعیت مطلوب را بررسی کنیم.

مسئول هسته تخصصی شمسا (شبکه سراسری مسائل استان) بسیج دانشجویی همدان افزود: در سطح استان، اسناد توسعه و برنامه هایی است که برای اجرای آن مشکلات و موانعی وجود دارد؛ بسیج دانشجویی بر اساس این نکته بسیار مهم، ضرورت دید که در احصاء نظام مسائل استان و ضرورت اولویت بندی به آنها مانند آموزش و پرورش، علم و فناوری، بهداشت و درمان اقداماتی که باید در این حوزه ها پرداخته شود، ورود کند.

وی ادامه داد: برای مثال اگر قرار است هرگونه کنشگری و مطالبه گری انجام بشود؛ بر اساس نظام مسائل مطالبه گری صورت بگیرد و مبنای اصلی کار باشد.

زارعی ادامه داد: باید به این نکته هم توجه کرد که ضرورت دارد ما به مدیران کمک کنیم، برای مثال استانداری در زمینه احصاء مسائل اقداماتی انجام داده است، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان همدان سند فرهنگی ندارد

استان همدان سند فرهنگی ندارد