مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-15سياسي

استاندار اصفهان: مردم باید به زدن واکسن کرونا تشویق شوند


لازم است کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی کرونا در زمینه طرح ملی واکسیناسیون کووید-19 فعالیت بیشتری داشته باشد و مردم را به واکسن زدن تشویق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی روز پنجشنبه در یکصد و ششمین جلسه ستاد کرونای استان اصفهان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نهادهای مختلف مانند دانشگاه علوم پزشکی، بسیج، سپاه و فرمانداری ها در زمینه واکسیناسیون کرونا فعال هستند اما باید اقدامات بیشتری برای تشویق مردم به واکسن زدن انجام شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: لازم است کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی کرونا در زمینه طرح ملی واکسیناسیون کووید-19 فعالیت بیشتری داشته باشد و مردم را به واکسن زدن تشویق کند.

وی با اشاره به اینکه کووید-19 بیماری بسیار پیچیده ای است، اظهار داشت: لازم است در کنار اجرای شیوه نامه های بهداشتی، موضوع واکسیناسیون کرونا را به طور جدی پیگیری کنیم.

مرتضوی تصریح کرد: نگاه مسوولان به موضوع کرونا علاوه بر ادای تکلیف، باید خیرخوانه باشد و روش های ایجاد انگیزه و حساسیت نسبت به واکسن زدن نیز از طریق کمیته معنوی ستاد استانی کرونا پیگیری شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه جامعه از حساسیت های اولیه درباره بیماری کووید-9 فاصله گرفته است، اضافه کرد: درصورت ادامه یافتن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: مردم باید به زدن واکسن کرونا تشویق شوند

استاندار اصفهان: مردم باید به زدن واکسن کرونا تشویق شوند