مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-15بين الملل

حماس: مشارکت رییس فیفا در افتتاحیه موزه قدس، جانبداری از اسراییل است


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد، حضور رییس فیفا در مراسم افتتاح موزه التسامح بر ویرانی های قبرستان مامن الله در قدس، جانبداری از دشمن صهیونیستی است.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد، حضور رییس فیفا در مراسم افتتاح موزه التسامح بر ویرانی های قبرستان "مامن الله" در قدس، جانبداری از دشمن صهیونیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس گفت، مشارکت جیانی اینفانتینو، رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در افتتاحیه موزه التسامح که بر قبرستان اسلامی مامن الله در قدس ساخته شده است جانبداری از رژیم صهیونیستی، نادیده انگاشتن درد و رنج ملت فلسطین و ترغیب رژیم صهیونیستی برای ادامه تجاوزهایش است.

وی گفت، این اقدام رییس فیفا با اساسنامه فدراسیون بین المللی فوتبال مغایر داشته، یک سیاسی کاری مردود بوده و ناآگاهی از تاریخ ملت فلسطین، میراث و آثار دینی شهر تاریخی قدس است.

القانوع گفت، قبرستان مامن الله بزرگترین قبرستان اسلامی در قدس بوده و نشانگر تاریخ طولانی ملت فلسطین و نقطه عطفی برای فرهنگی مقدسات آنهاست.

تجاوز به این قبرستان و نبش قبرهای آن جنایت رژیم صهیونیستی است که تلاش دارد آثار قدس را نابود و هویت عربی اسلامی آن را تغییر دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: مشارکت رییس فیفا در افتتاحیه موزه قدس، جانبداری از اسراییل است

حماس: مشارکت رییس فیفا در افتتاحیه موزه قدس، جانبداری از اسراییل است