مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-15اجتماعي

خاک دزدی در شرق اصفهان/ 84 تن چوب و زغال بلوط کشف شد


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: خاک شرق اصفهان به رغم برخورد قضایی با برخی متخلفان همچنان سرقت شده و به کوره های گچ و آجر حومه این کلانشهر منتقل می شود.

- با اشاره به اینکه سال جاری تاکنون 22 نفر در رابطه با سرقت خاک از شرق اصفهان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهار داشت: خاک از شرق اصفهان (سگزی) در حالی سرقت و به کوره های گچ و آجر حومه شهر از جمله حبیب آباد منتقل می شود که برای کاهش آلودگی هوا و محیط زیست و حفظ سلامت مردم اصفهان خروج این واحدهای آلاینده به شعاع 50 کیلومتری ضروری است.

وی با بیان اینکه مازوت سوزی این کوره ها و همچنین انتقال خاک به تشدید آلودگی هوای اصفهان منجر می شود، ادامه داد: تاکنون جلساتی در راستای مقابله با ریزگردها در شورای حفاظت از بیت المال برگزار و این موضوع مطرح شده است اما رفع این معضل نیازمند ورود جدی و همکاری همه دستگاه های مسئول به ویژه محیط زیست، مدیریت بحران و دستگاه قضا استان بوده زیرا موضوع سلامتی مردم اصفهان مطرح است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با اشاره به اینکه میزان تناژ خاک سرقت شده توسط کارشناسان باید بررسی شود، تاکید کرد: با هرگونه برداشت غیرمجاز خاک و حمل و نقل آن با کمک نیروی انتظامی برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاک دزدی در شرق اصفهان/ 84 تن چوب و زغال بلوط کشف شد

خاک دزدی در شرق اصفهان/ 84 تن چوب و زغال بلوط کشف شد