مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 02:552021-10-14سياسي

عضو پیشین مجلس سنای افغانستان در ولایت غور کشته شد


عضو پیشین مجلس سنای افغانستان و از چهره های ضد طالبان در تیراندازی از سوی عوامل ناشناس کشته شد.

- به نقل از ایندیپندنت، معاون احمد خان عضو پیشین مجلس سنا در دولت پیشین افغانستان که در دو سال اخیر صدها تن را در جنگ برعلیه طالبان بسیج کرده بود، در تیراندازی کشته شد.

یک منبع محلی در استان غور افغانستان در این ارتباط اعلام کرده است که معاون احمد خان ، عضو پیشین مجلس سنای افغانستان و از چهره های بانفوذ این استان، اواخر روز پنج شنبه، در شهرستان دولتیار، در تیراندازی افراد مسلح ناشناس کشته شده است.

این منبع محل قتل معاون احمد خان را در مسیر مرکز شهرستان دولت‎یار به سمت خانه اش در دره کشرو و چگونگی حمله به جان او را کمین افراد مسلح ناشناس توصیف کرد.

این منبع می افزاید که تا کنون مسئولان محلی طالبان در این مورد چیزی نگفته اند و هیچ گروهی مسئولیت ترور این چهره با نفوذ سیاسی را به عهده نگرفته است.

معاون احمد خان، تا قبل از فروپاشی دولت پیشین افغانستان، معاون شورای شهر استان غور بود و همچنین بسیج و سازماندهی بخشی از نیروهای مردمی بر علیه طالبان را به عهده داشت.

منابعی در غور گفته اند که معاون احمد خان در دولت پیشین افغانستان، نقش برجسته ای در ساختار محلی غور داشت و به دلیل نفوذ گسترده اجتماعی، در دو سال اخیر صدها تن را در جنگ برعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو پیشین مجلس سنای افغانستان در ولایت غور کشته شد

عضو پیشین مجلس سنای افغانستان در ولایت غور کشته شد