مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 22:252021-10-14سياسي

4 دبیرخانه هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری فعال شد


دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) از فعالیت چهار دبیرخانه برای برگزاری این کنگره خبر داد.

- ، حجت الاسلام یوسف جمالی عصر پنجشنبه در نشست اعضای دبیرخانه کنگره علامه بلادی بوشهری (ره) اظهار داشت: امسال هفتمین دوره کنگره علامه بلادی بوشهری (ره) در بوشهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: استان بوشهر دارای شخصیت های مهم و مفاخر علمی و پژوهشی در ادوار مختلف بوده و در این راستا مفاخر و شخصیت های علمی، فرهنگی و مذهبی استان در قالب کنگره و جشنواره به جامعه شناسانده می شود.

دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) با اشاره به مهلت ارسال آثار به دبیرخانه های این کنگره اظهار داشت: شرکت کنندگان هفتمین کنگره علامه بلادی بوشهری (ره) می توانند آثار خود را تا 20 آبان ماه سال جاری ارسال کنند.

وی افزود: تعداد چهار دبیرخانه واقع در حوزه های علمیه برادران و خواهران استان، دانشگاه خلیج فارس و نیز دبیرخانه ای در قم برای تحویل آثار شرکت کنندگان فعال است.

حجت الاسلام جمالی درباره زمان و محل برگزاری این کنگره گفت: کنگره علامی بلادی در آذر ماه سال جاری برگزار می شود اما با توجه به شرایط کرونایی در حال حاضر نمی توان پیرامون حضوری یا مجازی بودن شکل برگزاری آن صحبت کرد و باید دید شرایط کرونایی به چه شکل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 دبیرخانه هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری فعال شد

4 دبیرخانه هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری فعال شد