مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 22:252021-10-14سياسي

حواشی استفاده از شفیعی کدکنی در یک تبلیغ عجیب


در چند روز گذشته یکی از برندهای پوشک بزرگسالان در اقدامی به استفاده از تصویر چهره های ادبی و هنری پرداخته و در انتهای مطالبش تبلیغات شرکت خود را آورده که با اعتراض هایی همراه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید یکی از شگردهای تبلیغاتی استفاده از چهره های شناخته شده باشد زیرا مخاطب را وسوسه می کند اما استفاده نابجا و بدون رضایت شخص نتیجه معکوس دارد، بخصوص وقتی حس سوء استفاده از آن چهره به شما دست بدهد.

در چند روز گذشته تصاویری گاه به طنز و گاه همراه با نقد در فضای مجازی دست به دست می شد که یکی از برندهای شناخته شده پوشک بزرگسالان در صفحه خود در اینستاگرام در اقدامی در هایلات استوری خود با عنوان انگیزشی به معرفی چهره هایی چون محمدرضا شفیعی کدکنی، علی نصیریان، آهو خردمند و.

پرداخته و در انتها نیز تبلیغ برند خود را آورده بود.

این اتفاق که تقریبا با سال روز تولد محمدرضا شفیعی کدکنی (19 مهرماه) هم زمان بود با اعتراض هایی از جانب دوستداران و علاقه مندان این شاعر و پژوهشگر پیشکسوت و استاد دانشگاه همراه شد که این اقدام را وقیحانه و دور از فرهنگ دانسته و خواهان توضیح رسمی این شرکت شدند.

گرداننده صفحه ای به نام محمدرضا شفیعی کدکنی در واکنش به این اتفاق نوشته است: ما بنا را بر این می گذاریم که شما شرکت محترم تولیدکننده پوشینه بزرگسال قصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی استفاده از شفیعی کدکنی در یک تبلیغ عجیب

حواشی استفاده از شفیعی کدکنی در یک تبلیغ عجیب